Mobil robotok szimulációja speci 10. óra

A robotfutball és környéke

A robotfutball jellemzői

A szimulátor felépítése

Érzékelés

Cselekvések

Példa

egy játékos mozgása és az általa érzékelt világ

samplemove

**-> (dash 100.00)
(see 94 ((goal r) 15.3 27) ((flag r t) 47.9 8) ((flag p r t) 34.8 -15) ((flag p r c) 16.4 -34 0 0)
    ((flag g r t) 21.8 19) ((ball) 8.2 0 0 0) ((player CMUnited) 40.4 -8)
    ((player CMUnited 2) 16.4 -37 0 0 117) ((player Opponent 1) 16.4 15 0 0 -148)
    ((player Opponent) 44.7 0) ((line t) 47.5 89))
**-> (sense_body)
(sense_body 95 (view_mode high normal) (stamina 1280 1) (effort 1.0) (recovery 1.0) (speed 0.39)
*->  (dash 100.00)
(see 96 ((goal r) 13.6 31) ((flag r t) 46.1 8) ((flag p r t) 33.1 -16) ((flag p r c) 14.9 -39 -0.298 -0.9)
    ((flag g r t) 19.9 20 -0.398 0.5) ((ball) 6.7 -2 -0.402 0) ((player CMUnited) 36.6 -8)
    ((player CMUnited 2) 14.9 -41 -0.298 -0.9 117) ((player Opponent 1) 14.9 17 -0.298 -148)
    ((player Opponent) 40.4 0) ((line t) 45.6 89))
**->  (dash 100.00)
**-> (sense_body)
(sense_body 97 (view_mode high normal) (stamina 1120 1) (effort 1.0) (recovery 1.0) (speed 0.44)
**->  (dash 100.00)
.
.
.
(hear 103 -70 shoot the ball) (see 104 ...((ball) 1.8 6 0.108 5.4) ...)
**-> (say shooting now)
**-> (kick 100.00 65.40)
(hear 104 self shooting now)
**-> (sense_body)
(sense_body 105 (view_mode high normal) (stamina 980 1) (effort 1.0) (recovery 1.0) (speed 0)
**-> (turn 31.76)
(see 106 ... ((ball) 4.1 14 1.23 7) ...)
**-> (turn 14.00)
.
.
.
**->  (dash 100.00)
(see 112 ((goal r) 6.8 12) ((flag r t) 38.5 -32) ((flag g r t) 12.3 -14 -0.246 0) ((ball) 7.4 2 0.74 1.5)
    ((player Opponent 1) 7.4 -18 -0.148 -0.2 107) ((player Opponent) 33.1 -44) ((line r) 8.2 -40))
(hear 113 referee goal_l_1)
(hear 113 referee kick_off_r)

Egy csapat fejlesztése

A CMUnited-98 alapjai

Quake